Запитання та відповіді
Friendly Share - це платформа, за допомогою якої Ви зможете економити на вартості групових підписок на такі популярні сервіси, як Youtube Premium, Netflix, Spotify, Surfshark VPN та багато інших. Наша платформа допоможе Вам без жодних зусиль знайти зацікавлених користувачів, разом з якими Ви зможете розділяти ціну підписки на улюблені сервіси в інтернеті, тим самим заощаджуючи до 70% від їхньої вартості.
Так. Усі сервіси, які існують на нашій платформі, дають змогу використовувати свої послуги для кількох користувачів.
Все просто. Friendly Share об'єднує користувачів сервісів, при цьому гарантуючи чітке дотримання всіх правил групових підписок. Через те, що написані вище дії напряму регулюються самою платформою, це є безперечною перевагою та безпекою для користувачів.
Для того, щоб підключитися до підписки, Вам потрібно:
1. Зареєструватися/авторизуватися.
2. Натиснути на вкладку «Підписки».
3. Вибрати потрібну Вам підписку і натиснути на кнопку «Підписатися».
4. Здійснити оплату.
Після цих дій Вам одразу стануть доступні «Дані для підключення». Вони будуть відображені при натисканні на кнопку «Доступ» у вкладці «Підписки» навпроти вибраного сервісу.
Кошти за підписку на будь-який сервіс списуються щомісяця з моменту Вашої першої оплати.
Якщо Ви більше не бажаєте користуватися придбаною підпискою, Ви можете натиснути на кнопку «Призупинити» у вкладці «Підписки» у своєму особистому кабінеті, у такому разі підписка на сервіс продовжить свою дію до терміну її завершення. Після скасування підписки Ви завжди можете відновити її, натиснувши на кнопку «Відновити».
У разі, якщо Ви не можете зайти в обліковий запис потрібного Вам сервісу, найімовірніше, «Дані для підключення» було оновлено. Ви можете зробити такі дії:
1. Перейти у вкладку «Підписки» і навпроти потрібного Вам сервісу натиснути кнопку «Доступ», після чого Ви зможете знайти актуальні дані.
2. Перевірити лист-повідомлення з оновленими «Даними для підключення» від команди Friendly Share на Вашій електронній пошті, а також перевірити папку «Спам».
3. Звернутися до нашої служби технічної підтримки, якщо з будь-якої причини Ви досі не могли отримати доступ до сервісу навіть з оновленими даними.
Ви можете знайти цю інформацію у своєму особистому кабінеті у вкладці «Транзакції».
Якщо Ви не знайшли відповідь на своє питання у запропонованому списку, Ви завжди можете звернутися до нашої служби технічної підтримки в особистому кабінеті, яка відповість Вам протягом 24 годин. Також можете зробити звернення в Телеграм-акаунті або за допомогою електронної пошти. help@friendlyshare.com.ua